Arbejdsgrupper
Vi har organiseret os i det daglige i følgende tre arbejdsgrupper;
1. Stævne- og aktivitetsgruppen
Gruppen består pt af følgende personer:
1. Træner repræsentant Nicoline Jepsen
3. Annette Hørlykke (mor til Gustav G1N)
4. Anna Udar (mor til Max G1N)
5. Jeanette Bjørnlund
Opgaver som løses i stævne- og aktivitetsgruppen:
• Arrangere egne stævner (NGO, børne, klub, medley challenge, E47)
• Arrangere og udvikle indtægtsgivende stævner for klubben (børne eller sprint stævne)
• Sikre rekruttering og oplæring af:
Stævneledere
Stævnesekretærer der har grodan expertise
Speakere
Hjælpere til afvikling af stævne (eltid, forplejning m.m)
• Sikre bookning og kontakt til hallen ved aktiviteter
• Angive indkøb af medaljer, nåle, pokaler og andet udstyr ved stævner
• Koordinere bemanding til stævner med frivillighedsgruppen.
Behov for deltagere: Min. 1 person fra hvert hold, og altid have 2 personer til hver funktion
2. Trivselsgruppen bane 7Gruppen består pt af følgende personer:
1. Anne Mie Soelberg (mor til Malou G1N)
2. Emilie Hasløv (mor til Ada G1N)
Opgaver som løses i trivselsgruppen:• Udsende trivselsundersøgelser f.eks i forbindelse med oprykninger eller sæsonafslutninger
• Arrangere sociale aktiviteter for holdene, både samlet eller hver for sig.
• Arrangere:
Opstartstur
Juleafslutning
Klubmesterskabsfest
Sommerfest
Behov for deltagere: Min. en person fra hvert hold.
3. FrivillighedsgruppenGruppen består pt af følgende personer:
MS2 Tijana Kjær
G3 Lone Riisgaard (officials)
G3 Mette K. Nielsen (socialt)
G2 Marie Bergh
G1N Eva Møllenbach
G1I Camilla Rybak-Andersen (officials)
G1I Elena Bjerre Nielsen (træningslejre, transport)
G1I Emilie Hasløv & Unna Balle (socialt)
Opgaver som løses i frivillighedsgruppen:
• Koordinere holdlederfunktionen på alle k-hold, dvs der er forældrekoordinatorer på aktiviteterne og deres opgaver er klare (velkomst af nye, motivering til at kommunikere fra invitationsstævner)
• Planlægge og fordele officialopgaver ved alle stævner
• Tilmelde officials til alle stævner
• Sikre og koordinere uddannelse af officials
• Arrangere transport og overnatning for svømmere, trænere, holdledere og officials ved eksterne stævner
• Arrangere træningslejre i samarbejde med klubchefen
Behov for deltagere: Min. 1 person fra hvert hold
Mødefrekvens
K-udvalget mødes minimum 3 gange årligt á 3 timer (aug-dec-maj) eller efter behov.
Arbejdsgrupperne mødes efter behov uafhængigt af K-udvalget.