Fuldstændig dagsorden til den
ORDINÆRE GENERALFORSAMLING, som bliver afholdt i mødesalen i Kildeskovshallen
ONSDAG den 26. marts 2025 KL. 19:00
Dagsorden ifølge vedtægterne:
a. Valg af dirigent
b. Formandens beretning
c. Referat fra udvalg
d. Forelæggelse af det reviderede årsregnskab til godkendelse.
e. Fastsættelse af kontingent m.v. i flg. § 3 samt gennemgang af det løbende års budget.
f. Behandling af indkomne forslag
g. Valg til bestyrelsen
h. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
i. Valg af ekstern revisor
j. Eventuelt
Klubbens vedtægter kan læses HER
Ad pkt. b:
Formandens beretning kan læses på klubbens hjemmeside senest den 5. marts 2025.
Ad pkt. d og e:
Årsregnskab for 2024, den regnskabsmæssige årsberetning for 2024 og budget for 2025 kan ses på klubbens hjemmeside eller klik HER senest den 5. marts 2025.
Ad pkt. f:
Forslag, der ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling, skal være bestyrelsen i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen, dvs. modtaget pr. e-mail senest onsdag d. 12. marts 2025 på bestyrelsen@gentofteswim.dk
”Forslag fra medlem om oprettelse af hold for seniorer fokuseret på undervisning i crawl”.
Til bestyrelsen er følgende på valg i år: Formand Jan Mindegaard, Louise Hinsch Lauritsen, Thomas Dessau og Peter Kaaberbøl. Bestyrelsen foreslår genvalg.
Ikke på valg i år: Torsten Ringberg, Ruth Terkilsen, Kim Bai Wadstrøm, Jesper Nytoft Bergmann og Karna Vejborg.
Som suppleanter forslår bestyrelsen Simon Barchard og Jens Bjørn Andersen
Regler for forslag og fuldstændig dagsorden:
Den fuldstændige dagsorden offentliggøres senest en uge før generalforsamlingen ved opslag i Kildeskovshallen og på klubbens hjemmeside, dvs. senest den 19. marts 2025.
Formand, Jan Mindegaard
Gentofte, den 19. marts 2025